Pornind de la premisa de a oferi exclusiv produse si servicii de calitate, in cursul anului 2013, a fost obtinut si implementat Standardul ISO 9001:2008 (certificarea sistemului de management al calitatii- acea parte a sistemului de management al unei organizatii, orientata catre obtinerea unor rezultate optime si a unei imbunatatiri continue in raport cu obiectivele calitatii).
Am implementat si mentinem un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, prin care se urmareste desfasurarea in conditii de siguranta si eficienta a proceselor de organizare si functionare a administratiei, in vederea asigurarii corespunzatoare a cerintelor beneficiarului, a calitatii serviciilor furnizate si a clauzelor contractuale convenite.

   De asemnea, in cursul anului 2014 au fost obtinute urmatoarele doua certificari:
– Sistemul de Management al Mediului, in conformitate cu standardul european ISO 14001:2005, privind dezvoltarea durabila a societatii noastre, avand o activitate fara impact negativ asupra mediului.
– Sistemul de Management al Sigurantei Alimentelor, in conformitate cu standardul european ISO 22000:2005, privind recunoasterea oficiala a capabilitatii organizatiei de a distribui / comercializa produse sigure pentru consumatori.